KUIDAS OSTA E-POEST
v Osta saab MILITAARPOOD.EE e-poest nii kasutajaks registreerununa kui kasutajakontota, kuid kasutajakonto omanikud saavad korduvaid tellimusi kiiremini vormistada, jälgida tellimuse staatust ja oma eelnevate tellimuste ajalugu oma kontolt, trükkida välja arveid või neid vaadata. Lisaks on võimalik kasutajana saada meilile infot e-poe uudiste ja pakkumiste kohta.
v Eelnevalt tellimuse vormistamisele pead olema tutvunud e-poe müügitingimustega ja nõustuma nendega. Tellimuse vormistamist loetakse ühtlasi poolte vaheliseks lepinguks.
v Vali vajalik toode, märgista selle suurus, värv või muu variant, märgi toote soovitud kogus (vaikeseadena on koguseks 1) ja lisa toode ostukorvi. Vajadusel vali ja lisa uus toode. Valitud tooted kajastuvad nimekirjana ostukorvis. Vajadusel saad need kustutada ostukorvist või teha muudatused. Kui toode on olemas meie laos, saad tellimuse vormistada, kui toote juurde on märgitud "Ettetellimisel / Võimalusel" vms variant (mis ei näita arvuliselt toote kogust), siis toodet tellimusena ostukorvis vormistada ei saa. Osta saab vaid reaalselt olemasolevaid tooteid! Valige ja märkige kindlasti ka Teile sobiv saatmisviis kauba tarnena, milledeks on: Omniva/Post24, SmartPOST/Itella, Cargobus vms võimalik postiteenus. Kui vastav valik puudub või on midagi täpsustada, kirjutage tellimuse vormis olevasse selgitusse märkus. Eriti oluline on selgitus sõjaväeosas viibivatele isikutele, kus teenus võimaldab vaid kulleriga kättetoimetamist või kui läheduses puudub pakiautomaat või postkontor. Toodetele, näiteks kasutatud tooted, milledel puudub selgelt arusaadav suurus (rõivad), siis on vajalik selgitusse märkida enda mõõdud (varruka pikkus, vööümbermõõt, selja pikkus, sääre pikkus, kasv).
v Teile saadetakse koheselt kinnitus tellimuse kohta, et tellimus on "Töös". Meie märgime selle alusel tellimuse staatuseks "Töös" ja meiliga saate vajalikud andmed arvena, mis on ühtlasi Teie poolt Tellimuse eest maksmise aluseks. Arve saate välja printida oma kasutajakontolt, millelt saate jälgida ka kauba edasist staatust. Vajalikud teated meilt tulevad tellimuse staatuse kohta ka jooksvalt Teie märgitud meilile. Kui Teile saadetud arvel esineb vigu, andmed ei ole õiged või on puudulikud, palume koheselt meid sellest teavitada ja me saadame Teile muudetud arve või kordustellimuse. PS! Kui Te ei ole tasunud ühe nädala jooksul alates tellimuse sooritamisest, siis Teie tellimus tühistatakse (teavitame Teid sellest ka eelnevalt meilitsi).
v Kauba maksumusele lisandub saatekulu vastavalt kauba mõõdule, kaalule või mahule ja teenuse pakkuja tingimustele. Kaubad, mis on kaaluga 25 kg kuni 100 kg või mis ei mahu pakiautomaadi standardkappi, saadetakse Cargobus või muu teenusepakkuja kaudu.
v Tasumise võimalus on tellimuse ja saadud arve alusel võimalik vaid pangaülekandega! Kui kasutate eelnevalt ostetud sooduskupongi (nn kampaania voucher), siis sisestage tellimisel kupongi kood vastavasse lahtrisse ja soodustus lahutatakse ostu summast.
v Teie tellimuse tasumise järgselt ja makse laekumisel meie arveldusarvele saadame Teile kauba 2 - 5 tööpäeva jooksul (üldjuhul 2 tööpäeva). Kontrollige kindlasti, kas olete märkinud kauba saatmise sihtkohaks õiged ja reaalsed andmed. Pakiautomaadist saatmisel on kõige olulisem õige GSM telefoni number! Sellele saadetakse pakiautomaadi uksekood, millega saate paki kätte. Hoidke alles uksekood, sest kui kaup Teile ei sobi või on saadetud vale kaup, saate selle tagastada sama uksekoodi kasutades.
v Kauba saate tagastada müügitingimustes märgitud tingimustel neljateistkümne (14) päeva jooksul.
Kauba tarneks on valida järgmised võimalused:
v (Eesti Post) teenusega saadame paki tellimuses näidatud pakiautomaati, lähimasse postkontorisse või kulleriga.
v saadame paki Teie tellimuses näidatud pakiautomaati. või kulleriga.
v saadame paki Teie valitud asukohta, teenuse pakkuja esindusse (bussijaam).